۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

خوب شد با ازبکستان در تهران بازی می‌کنیم/ خط خوردن دو بازیکن دیگر!

خوب شد با ازبکستان در تهران بازی می‌کنیم/ خط خوردن دو بازیکن دیگر!

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دیدار تدارکاتی با ازبکستان قبل از حضور در تورنمنت چین کافی است و خوب شد که این بازی در تهران برگزار می‌شود.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تقی‌زاده و دانشور دو بازیکن تیم ملی بودند که به خاطر مصدومیت از فهرست کنار رفتند و در حال حاضر تعداد بازیکنان در اردو به 18 نفر رسید. آخر این هفته و بعد از بازی با ازبکستان دو بازیکن دیگر هم از تیم ملی خط می‌خورند و با 16 بازیکن به چین خواهیم رفت.

وی درباره احتمال خط خوردن اسماعیل‌پور دیگر بازیکن مصدوم تیم ملی هم افزود: بعد از تورنمنت چین هم دو بازیکن خط می‌خورند و به این ترتیب تیم ملی با 14 بازیکن از چین راهی کره جنوبی می‌شود. البته احمد اسماعیل‌پور از روز شنبه به تمرینات گروهی اضافه شده اما هنوز وضعیت او مشخص نیست.

مربی تیم ملی فوتسال درباره بازی با ازبکستان هم گفت: با توجه به شرایطی که ما داریم بازی با ازبکستان برایمان کافی است. برای این بازی کاملا آماده هستیم. ضمن اینکه خوب شد این بازی به جای شهرستان‌ها در تهران برگزار می‌شود. این مسئله به نفع تیم ملی شد چون سفر به شهرستان‌ها باعث خستگی بازیکنان می‌شد.

 

 

کد خبر 2066999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha